Translate

sobota, 2 czerwca 2012

Wyprawa do PORTSMOUTH

HEJ
Trzy tygodnie temu w UK było bardzo słonecznie i bardzo gorąco!!
Akurat od Niedzieli trzy  tygodnie temu zaczęłam z moim mężem swoje tygodniowe wakacje w Londynie.Strasznie na nie długo czekałam!!
Niestety mój mąż pojechał do Polski na trzy dni,a ja zostałam tu.
  Po jego powrocie postanowiliśmy,że pojedziemy nad morze-miało być piaszczyste,ale wyszło kamieniste :D:D i tez w dużym stopniu zależało od pogody!!!W wielkim stresie obserwowałam na telefonie prognozę pogody i udało się.Od poniedziałku było upalnie więc postanowiliśmy,że w 100% jedziemy we wtorek.
Jeszcze bardziej było upalnie niż w poniedziałek tzn 22.05 :):)

A oto fotografie z mojej wyprawy:








                       




                      

A to co morze wyrzuciło na brzeg-Kałamarnice.

                                


Brrr ale zimna i te kamienie:)


Aby nie spalić mocno ramionek trzeba było je zasłonić i troszku było zimno:)

                          
Po całodniowym leżeniu musiałam odreagować :D

Pozdrawiam Misia

1 komentarz:

  1. och jak plecki sie spalily:(, uwielbiam takie wypady:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie na mojego raczkujacego bloga. Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń