Translate

poniedziałek, 28 maja 2012

Czym pomalować rzęsy??

Hej
Dziś natchnęło mnie,żeby opowiedzieć wam o moich tuszach do rzęs.
Nie mam ich dużo,ponieważ jak same wiecie po otwarciu i zbyt długim nie używaniu wysychają!!
I mniej tym lepiej :P
Obecnie w swoim małym składziku posiadam  8 tuszy.
Są to:
* Lash Architect 4D  L'Oreal kolor Black
   Efekt podkręcenia i wydłużenia
*Diorshow Iconic Dior
  Efekt podkręcenia rzęs
*Sexy Curves Rimmel
  Efekt pogrubienia i podkręcenia
*Teleskopic Explosion L'Oreal
  Efekt pogrubienia i wydłużenia
*Define-A-Lash Maybelline
  Efekt wydłużenia rzęs
*Thick &Fast   The Soap& Glory
  Efekt super pogrubienia
*Diorshow new look  Dior
 Efekt Pogrubienia i pielęgnacji
* Clinique
 Efekt pogrubienia i wydłużenia oraz podkręcenia

Te dwa ostatnie to w ogóle nie są jeszcze otwarte.
Były dołączone jako dodatek do gazet.
Trzymam je aż skończę te 6 pozostałe:P:P



Co mogę powiedzieć o tych tuszach??
Hmm....
Każdy z nich według mnie jest dobry!!
Może nie znam się tak dobrze,ale moim skromnym zdaniem uważam że wszystkie te tusze z tanich sklepowych półek są dla mnie dosyć dobre!!
  Jedyny tusz który myślę jest naprawdę WoW to Diorshow Iconic Dior.Sądzę,tak ponieważ mój maż zauważył różnicę kiedy użyłam jego.I zapytał mnie co to za tusz,bo wydaje mu się że są bardziej podkręcone i dłuższe.
Więc coś musi w tym być:P:P:):):):)

                                    

                            

Dla mnie on jest numerem pierwszym !!!
Polecam.I zdecydowanie jestem na TAK!!
 Oczywiście to jest moja opinia,co do moich rzęs.

Pozdrawiam Misia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz