Translate

wtorek, 5 czerwca 2012

To co tygryski lubią najbardziej-Zakupy weekendowe:)

Hej
Dzisiaj tematem mojego postu są moje zakupki.
Nie było ich zbyt dużo.
Postanowiłam się ograniczyć do rzeczy które naprawdę potrzebuję:):)
Z jednej strony to bardzo dobrze,a z drugiej nie:):(
 Dość gadania przejdźmy do zakupów:
A oto one!!!

                                  
Od paru dni blogerki na swoich forach pisza o gazetach które dodają dodatki.
Te dodatki są z renomowanych firm takich jak BODY SHOP,OPI,BENEFIT itp.
Ja tez postanowiłam sobie taka sprawić!!
Ponieważ tuszy mam mnóstwo,wolałam wybrać kredeczki z body shopu:D
Szczotka-ponieważ mam krótkie włosy i fryzurkę w stylu BOBA muszę je jakoś stylizować.
A mam tylko małą która nie jest dość dobra!!
I dobra muzyka też się liczy,a że mamy promocję to biorę!!:):):):)
                          
Tu umieściłam zdjęcie pomocnicze,ponieważ na pierwszym nie widać dokładnie!
Już od dawna ciekawił mnie żel w piance i jak on działa.
I dziś sobie go sprawiłam!!Posiadałam też bon z bootsa i za połowę ceny kupiłam go.
Rewelacja z tymi bonusami!!1:D
                                 
                                      
 Spodenki też za mną chodziły dość długo!!
A zaczęło się od prezenterki w telewizji:):)

                                

                               



Słynna paletka SLEEK.Ja kupiłam matową a są dwie jak sami wiecie!
Krem regenerujący na noc do wszystkich typów skóry Nivea (pure and natural)-już trzeba dbać o siebie.
Vichy Normaderm-krem nawilżający do wszystkich typów skóry.
Działa na 6 oznak niedoskonałości skóry:
niedoskonałości,rozszerzone pory,błyszczenie,zaczerwienienia,ślady po niedoskonałościach,przebarwienia.
Ja niestety mam taka skórę która ma kilka z tych podpunktów.I dlatego postanowiłam wypróbować ten produkt!!
  Dużo tez słyszałam dobrego na temat tych produktów z Vichy-Normaderm od koleżanek z pracy.
Mam nadzieje,że polepszy ten produkt stan mojej skóry.

Pozdrawiam Misia.

1 komentarz:

  1. och ja tez uwielbiam dodatki w gazetach ciekawi mnie ten zel do demakijazu czekam na recenzje:) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń