Translate

środa, 18 kwietnia 2012

Przesadzka.....

Hej!
     Któregoś dnia zobaczyłam,że moje kwiatuszki dziwnie wyglądają...
Listki takie mało zielone,szybko więdnące.
Postanowiłam troszkę poczytać o przesadzaniu roślinek doniczkowych.
   Z moich lat młodzieńczych pamiętałam,że mama zawsze co roku przesadzała rośliny lub zmieniała ziemie w doniczkach na świeża.
 Na internecie znalazłam fajny artykuł oto link do niego:http://poradnikogrodniczy.pl/sadzenie.php.
Dużo ciekawych informacji się dowiedziałam.
    I akurat był miesiąc marzec i mogłam z czystym sumieniem oraz bez obaw.Przejść do przesadzania moich roślinek!!!!
P.S
Nie mam ich dużo,bo aż trzy:
  • Yuka
  • Bluszcz mały:):)
  • Bluszcz duży:):):)

    Przed:

                           
                                
                          
    Po:


                           

                          
                          
    Jak wam się podobają moje okazy????
    Pozdrawiam Misia

2 komentarze:

  1. Piekne kwiatki:)Ja rowniez uwielbiam roslinki w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :) + obserwuje !

    http://wzakadziepsychiatryczym-zahir.blogspot.com/ + zapraszam i do mnie .

    OdpowiedzUsuń