Translate

wtorek, 17 kwietnia 2012

Miła niespodzianka:)

Hej!
Wczoraj spotkała mnie wielka niespodzianka!!
O tuż otrzymałam prezent od dziewczyn z pracy na moje urodzinki...
Nic się nie stało,że prezencik otrzymałam wczoraj a urodzinki miałam 05.04.
A oto prezencik w całej okazałości,bo składa się z kilku części:

Torebka:

                                     
                                     

Pantofelki:
                 

Seria kosmetyków do Ciała(firmy FCUK):  
                                        
                    
  • Body Spray-Mgiełka do ciała
  • Body Polish-Skrab do ciała
  • Body butter-Masełko do ciała
  • Body wash-Żel do ciała
    Zapachy tych produktów niesamowita,ale zobaczyć muszę ich jakość i działanie!
    Werdykt wydam w najbliższym czasie!!
    Pozdrawiam Misia

3 komentarze:

  1. W takim razie Wszystkiego naj:* wyprobuj i daj znać kochana o swoich cudenkach:) tylko szybciutko zmien nazwę :) bo chyba powinno byc "FCUK" a nie "FUCK" bo ktoś sobie pomyśli cos:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację:P
    Zaraz to zmieniam :P
    Szybko pisałam i tak jakoś wyszło....:)

    OdpowiedzUsuń