Translate

niedziela, 22 kwietnia 2012

Moje ukochane....

Moje ukochane to Orchideia-Orchideceae-Storczyk.
  Mam nadzieje,że się na mnie nie obrażą i nie szczelą focha i będą nadal kwitły tak jak do tej pory.     Posiadam trzy.
    Roślina ta jest wyjątkowo ozdobna. Nadaje się prawie do każdego wnętrza. Wspaniale wygląda samotnie na parapecie, jak również w towarzystwie innych kwiatów.
   Uwielbiam swoje storczyki....:):)


                                        
                          
                            
                                    

 A tu ten trzeci taki troszku biedny-ale powoli zaczyna dorównywać tym dwóm:P

                       
A wy jakie kwiaty uwielbiacie???
Pozdrawiam Misia

5 komentarzy:

  1. Piekne masz te storczyki,moj niestety jakos nie kwitnie i nie wiem czemu.Listki wygladaja jakby wiedly:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami dodaje do wody im odżywki dla orchidei!!Kupuje ja w Wikinsonie i dodaje do wody!!
    Podaje Ci stronkę jak ten preparat wygląda:P
    http://www.wilkinsonplus.com/plant-food/baby-bio-orchid-food-175ml/invt/0263019/
    Pozdrawiam Misia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje:) napewno pojde dzisiaj i kupię. Mam nadzieje, ze uda mi sie uratowac kwiatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także ubóstwiam storczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać czy udało się uratować:)

    OdpowiedzUsuń