Translate

sobota, 28 kwietnia 2012

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy....


Hej
Tym razem pielęgnacja twarz,co takiego Misia używa?
Nie jest tego tak dużo podejrzewam jak u was dziewczyny,ale coś tam jest.
        
                      
 
               
Posiadam peeling do twarzy z Joanny 
Kolejny to żel myjący z Clean and Clear
Ostatni to tonik z Eucerin
Na samym dole to kupiona nie dawno szczoteczka do twarzy z firmy BODY SHOP.

Piling myjący firmy Joana-natura  bardzo ładnie pachnie,dobrze usuwa zanieczyszczenia z buzi.Twarz po zastosowaniu ładnie pachnie oraz nie tak bardzo ściągnięta.Drobinki w pilingu takie troszkę twardsze,ale to dobrze bo dzięki temu super usuwa zanieczyszczenia.
Dla mnie jest bardzo dobry.  DAJE OCENĘ 5!!!
MAŁA KOREKTA:TEN PILLING TO NIE DO TWARZY ALE DO CIAŁA!!
JA OSOBIŚCIE UŻYWAM GO DO BUZI TYLKO!!!
{dowiedziałam się dzięki uwadze mojej czytelniczki Kasi-NOKANAMI}

Żel myjący Clean and Clear  zapach-dla mnie śmierdzi kremem naturalnym i plastikiem,źle usuwa zanieczyszczenia nawet makijaż.Twarz po zastosowaniu bardzo się świeci.Na opakowaniu producent napisał,że nadaje skórze energii-co jest nieprawda po kilku godzinach skóra się potwornie świeci!!!
Granulki które są w tym produkcie dla mnie za miękkie!!
Dla mnie za słaby.DAJE OCENĘ 2!!!!

Tonik Eucerin zapach okropny pachnie alkoholem i ogórkiem.Fe,Skóra po zastosowaniu jest zaczerwieniona i bardzo ściągnięta.wogóle nie widać zmniejszenia pryszczy i zaskórników oraz skaz związanych z pryszczami.Po zastosowaniu skóra się lepi i bardzo się świeci!!
Dla mnie bardzo słaby.OCENA 1!!

Szczoteczka do twarzy BODY SHOP,bardzo dobry produkt pomaga preparatowi do mycia twarzy lub skrabowi w lepszym działaniu!!!
W dłoni się czyma bardzo dobrze,łatwa w czyszczeniu.
OCENA 5!!!

A wy jak dbacie o swoje buźki:)
Pozdrawiam Misia

2 komentarze:

  1. tez mialam ta szczoteczke z TBS, byla super tylko pewnego razu probojac zdjac ten nawierzchni korek- jej uchwyt mi odpadl... ale bylam bardzo zadowolona podczas uzytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest bomba!!
    Warta swojej ceny!!
    Teraz staram się poszukać takiej samej szczotki ale z dłuższą rączką!!
    Pozdrawiam Misia

    OdpowiedzUsuń