Translate

środa, 14 czerwca 2017

Perełkowe łupy z Wakacji w Polsce!!



Hejo!!!

Dzisiaj tylko wam wrzucę moje zakupy z Wakacji w Polsce!!!
Wszystkie moje kosmetyki(prawie wszystkie są zainspirowane Youtube-bowymi Blogerkami),są to perełki o których bardzo głośno,było lub jest w youtube-ie.
Sama tylko znalazłam kilka,ale głownie były to nowości które wyszły na rynek:):). Kto wie może odkryje perełkę:)
Nie będę was męczyć,kończę i zachęcam do oglądania zdjęć z moimi zdobyczami!!!!




Tutaj sama wybrałam produkty:
*Peeling z Hean ponieważ z tej serii miałam dwa i były niesamowicie.
   Teraz kończę jeden z tych dwóch!!:)
*Krem do rąk Eveline,zainspirował mnie zapach:)
*Perełki do kąpieli stóp od Rossman-a,inspiracja wyglądem :P
Zobaczymy-Testujemy:)


Tu są produkty które ja sam wybrałam z czystej ciekawości!!
Oprócz Fuss Wohl soli do stóp,którą kocham nad życie!!!
Ciekawa jestem tych skarpetek złuszczających???

Czasami trzeba poczytać:)
Tym razem udało mi się zgarnąć w Glamur szmineczkę Bell,a mamusia pod namową moją zgarnęła mi Glamor z gąbeczką blend it!!!
Moja ulubiona Be Active od Chodakowskiej!!Można tu znaleźć super porady!!

Tu wyżej Prezent na Dzień Dziecka od Mamusi:*:*:*
Dziękuje Mamuś!!Mała rzecz a cieszy:*



A tu moja ciekawość postanowiła kupić:
*Pędzel hakuro
*Ten produkt kupiłam jeszcze będąc w UK,a jest nim Maybelline Dream Cushion(powiem narazie tyle zajebisty produkt-czekajcie na recenzje)
*Rzęsy od Eylure.Są mega.
*Kulki rozświetlające od Vibo- trochę przypominają Guerlain Meteoryty
zobaczymy czy w zastosowaniu takie same nie tylko wyglądzie!

Ostatnie kosmetyki,które zakupiłam na wypróbowanie na własna rękę to:
*Nivea Care lekki krem łagodzący dla skóry suchej i wrażliwej.
*Ziaja krem bio-nawilżający do cery tłustej i mieszanej Biała herbata.
*Bielenda wzmacniająca odżywka do paznokci.
*Prezent z hebe hialuronowy serum na noc.






Co sądzicie o zdobyczach??
Zaproponujcie coś,co warte jest kupienia.

Pozdrawiam Misia:*:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz