Translate

czwartek, 22 czerwca 2017

Make up Academie-Niesamowite Bazy od Bielendy!!!!


Hej Kochani!!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami i testem moich baz pod makijaż od Bielendy!!
Bielenda wypościła trzy takie Bazy,a oto one:




*Make up Academie pearl base-różowa baza pod makijaż,ma za zadanie poprawy kolorytu skóry.
*Make up Academie lumiere base-perłowa baza pod makijaż,ma za zadanie rozświetlenia skóry.
*Make up Academie bronze base-brozująca baza pod makijaż,ma za zadanie dać efekt opalonej skóry.

Moim faworytem jest ta ostatnia zresztą widać na zdjęciach,którą używałam dość często:)

   Bazy te są zamknięte w pięknych,szklanych flakonikach z pompką.Co umożliwia dozowanie produktu w odpowiedniej dla nas ilości.
Sam produkt ma w sobie malutkie kuleczki,które są umieszczone w lekkim żelu(w zależności od rodzaju bazy mamy brązowe kuleczki,białe kuleczki i różowe kuleczki).
 Pierwszy raz miałam do czynienia z taką bazą,oraz pierwszy baza jakiejkolwiek używałam!  Podczas naciskania pompki te małe kuleczki zostają rozbite i na dłoni mamy fajna kremowo-żelowa konsystencja o bardzo przyjemnym zapachu.Zapach nie jest mdły ani drażniący,przypomina zapach świeżych kwiatów.
Kosmetyk nie zapycha ani nie podrażnia skóry.Produkt super się rozprowadza na skórze oraz wchłania.Po aplikacji buzia jest niesamowicie aksamitna w dotyku,ukojona oraz wygląda promiennie!!!
Sam produkt niesamowicie współgra z podkładami,ale ja osobiście wole go stosować jako nawilżający krem do twarzy(bez podkładu). Nie zaobserwowałam żadnych zmian.
Bardzo są wydajne,osobiście używam od stycznia.
    Moja ulubiona to baza brązująca.
Moim zdaniem teraz na okres lata i wakacji niesamowicie się będzie sprawdzać.
Przecież teraz nie potrzebuje nasza skóra mocnych podkładów wystarczy taka baza i wyglądamy olśniewająco!!!

Kobitki w 1000% polecam:)






   Mam nadzieje,że trochę przybliżyłam wam te bazy i skusicie się na wypróbowanie ich!!!
Pozdrawiam Misia:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz