Translate

czwartek, 13 kwietnia 2017

Denko miesiąca Marca-Pielęgnacja:)Ulubieńcy i Bubel!!





Hej Kochani!!
Dzisiaj post związany z moimi kosmetykami,które zużyłam w ostatnich dwóch miesiącach.
Są to kosmetyki,które są również moimi ulubieńcami.
Ogólnie skupiłam się na mojej pielęgnacji,która dobrze się opiekuje moja skórą.


 
Ogólna recenzja żeli do mycia ciała Nivea,Dove,Palmolive:
 
   ✔️Niesamowity zapach,intensywny który utrzymuje się na ciele bardzo długo.
   ✔️Żelowa,Kremowa(Palmolive,Dove)konsystencja produktu,który rozprowadza się super na Ciele.
   ✔️Bardzo wydajne produkty( te 5 buteleczek zużyłam około w 3mc.)
   ✔️Cena nieziemska w Uk 0.95 funta promocja w Wilko,Rossmann Nivea 20.99zł Dove 16.99zł Palmolive 15.99zł
   ✔️Opakowania bardzo solidne i trwałe,dziurka w wieczku umożliwia szybkie wydostanie się produktu oraz umożliwia
   ✔️Skład na opakowaniu bardzo przystępny choć można się do niektórych składników przyczepić:)
   ✔️Nie uczulają
   ✔️Nie podrażniają
   ✔️Nie przesuszają skóry,wręcz nawilżają w małym stopniu:)
   ✔️
   ✔️

Kolejni to pielęgnacja stóp i golenie:

   ✔️Produkty mają niesamowite zapachy jak ze spa:0
   ✔️Są bardzo delikatne a z drugiej strony(peeling do stóp-zdzierak)
   ✔️Nie podrażniają skóry,ani jej nie wysuszają!!
   ✔️Super cena wszystkich trzech produktów(dwa z nich to produkty z polski)
   ✔️Wydajnosci ich jest niesamowita starczają na ok.4mc
   ✔️Szata graficzna opakowań dość prosta,ale nie płacimy za butelki tylko za zawartość
   ✔️Są to dla mnie produkty nr.1
  
 
Pielęgnacja włosów:


   Co tu pisać dużo,kolejne moje ulubione i niesamowite produkty do moich cienkich włosów!!
Tym produktom zaufały moje włosy i nie zawiodły się!!
  
   ✔️Niesamowity zapach odżywki oraz lakieru do włosów nie przypomina zapach duszącego typowego taniego  lakieru!!
   ✔️Włosy nie przetłuszczają się po tych produktach
   ✔️Długo utrzymują świeżość
   ✔️Super rozczesują się(odżywka)
   ✔️Utrzymują włosy w ryzach(lakier)nie tworzą efektu kasku-można sobie nim zrobić taki efekt przy nadmiernym pryskaniu.Wystarczy mała ilość.
   ✔️Szampony delikatne,a zarazem ciężkie(head&shoulders)usuwa łupież w mgnieniu oka,a przy tym jest delikatny dla skóry głowy i naszych cebulek włosowych(ja mam bardzo delikatne i wrażliwe włosy,zły szampon i strasznie zaczynają mi wypadać włosy) Kończę szampon mojego męża bo mu nie spasował:)Mi natomiast odwrotnie:P
   ✔️Szampony maja niesamowite zapachy
   ✔️Wszystkie produkty są mega wydajne
   ✔️Cena warta produktu
   ✔️Pokochałam Ja i moje włosy
   ✔️Znowu numer 1 dla Mnie


  
Płyn do rąk i do kąpieli:
Gdy używam tych produktów czuje się,jak w drogim spa.Moja łazienka jest przepełniona niesamowitym zapachem tych płynów!!
Czy biorę kąpiel czy myję ręce!!

   ✔️Super geste
   ✔️Super się pienią
   ✔️Niesamowity zapach
   ✔️Mega wydajne
   ✔️Cena przystępna-nie drogie
   ✔️Nie podrażniają i nie uczulają
   ✔️Nie wysuszają skóry
   ✔️Opakowanie wygodne w dozowaniu produktu
   ✔️Uwielbiam,kolejny must have!!!!W mojej łazience!!
  
  
Zapachy i jeden produkt do makijażu:):

   ✔️Calvin Klein In2U zapach łączący cytrusowe i kwiatowe nuty-niesamowity zapach
   ✔️Długo się trzyma prawie 24h
   ✔️Bardzo wydajny
   ✔️Cena atrakcyjna
   ✔️Super spryskiwacz
   ✔️Bardzo wygodna butelka-trochę ciężka
   ✔️Sure dezodorant do białych i ciemnych ubrań
   ✔️Świeży zapach
   ✔️Nie uczula
   ✔️Nie podrażnia okolic pach
   ✔️Niska  cena
   ✔️Powstrzymuje pocenie się,nie na 100% ale na tyle żeby czuć się komfortowo
   ✔️Nie przesusza
   ✔️Co najważniejsze!!! Nie zostawia śladów na ubraniach.Tak jak zapewnia nas producent
   ✔️Kredeczka do brwi- Rimmel
   ✔️Długo się utrzymuje
   ✔️Kolor niesamowity na brwiach
   ✔️Bardzo wydajna,starczała mi na 4mc
   ✔️Cena atrakcyjna
   ✔️Plus za szczoteczkę w skuwce
   ✔️Bez zapachu-dobrze bo by przeszkadzał
   ✔️Mięciutka:)
   ✔️SUPER PRODUKTY




Demakijaż i tonizowanie buzi:


   ✔️Bioderma Płyn micelarny
   ✔️Super do demakijażu-usuwa wszystko nawet żelowe eyeliner
   ✔️Bez zapachu
   ✔️Baaardzo wydajny produkt ta butelka 500ml wystarczała mi na 7mc!!!WOW
   ✔️Super dozownik z dziurką
   ✔️Nie podrażnia
   ✔️Cena dość wysoka,ale za taką jakość i wydajność!!Opłaca się!!
   ✔️Tonik ogórkowy z Ziaja
   ✔️Super wydajność
   ✔️Zapach znikomy,ale jest wyczuwalny
   ✔️Dozownik z super zakrętką
   ✔️Super szata graficzna opakowania
   ✔️Cena dość atrakcyjna
   ✔️Nie przesusza buzi
   ✔️Super odświeża i tonizuje-nawet zauważyłam mniejszy efekt świecenia przez dzień
   ✔️Bubel..Pure woda Micelarna
   ✔️Nie radzi sobie z makijażem
   ✔️Bardzo tani produkt
   ✔️Po dostaniu się do oka piecze
   ✔️Przesusza skórę buzi
   ✔️Stosowałam jako- tonik na noc
   ✔️Zapach specyficzny-nie zbyt miły
   ✔️Mówię NIE
  

Pozdrawiam,Misia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz