Translate

wtorek, 28 marca 2017

Czas relaxu...



Hej Kobitki:)
Dzisiaj tak nie typowo,ponieważ naszła mnie chęć podzielenia się z wami moimi idealnymi sposobami na spędzenia Wolnego czasu!!Tak,aby nie zmarnować dnia siedząc lub śpiąc na kanapie!!!
   Może są to banały,ale naprawdę potrafią w MOIM przypadku zrelaksować w 100% oraz wyzerować mój umysł i napełnić mnie nowymi pomysłami,które realizuje w pracy lub w domu:)
 
I- to taki troszkę dziecinny,bo jako dziecko uwielbiałam w przedszkolu:)
 Pomysł na łączeniu kropeczek :)




Kolejny sposób to słuchanie muzyki,a moje najlepsze kawałki które słucham na non stopie to:
  Głównie słucham ich przy sprzątaniu lub w drodze do pracy-45min codziennie:)

✔️ The Chainsmokers-Somethings Just Like This
✔️Sia-Helium(Fifty shades of Darker)
✔️Rene Rodrigezz& MC Yankoo-Grand Slam
✔️Taylor Swift &Zayn-I Don't Wanna Live Forever
✔️Ferry Corsten-Make It Ours
✔️Ed Sheeran- Shape of you

To jest moja Magiczna 6!!!

Następnym moim sposobem jest:
Jak same wiecie i widzicie częste pisanie notek.:)
Bywam teraz tu bardzo często:)
Dużo teraz dzieje się u mnie wręcz na plus-bo mam z czym się dzielić z wami:)


Ostatnie dwa sposoby to spędzanie go z moja druga połówką.
Jest nią częste wychodzenie do kina.W tym roku mamy bardzo fajne filmy i bajki:)
  Ostatnio byłam na Fifty shades of Darker i Beauty and Beast(piękna i bestia).Na mojej liście jest wiele jeszcze do obejrzenia oczywiście czekam na premierę.
Polecam.

Ostatnie to,niestety miałam pisać że nie siedzę przed telewizorem,ale zapomniałam o moim kochanym serialu który idzie w środę-raz można posiedzieć:):)
O jakim serialu tu mowa? Bele Epoque.
Jest to serial kostiumowo-kriminalny,którego akcja toczy się w Krakowie w 1905!!
Chcecie wiedzieć więcej zapraszam na serial do TVN!!

Tak w sekrecie powiem wam,że mam jeszcze jeden serial w TVN:)


A wy jak spędzacie wolny czas,podzielcie się.
A jak wam się podobają moje pomysły??

Pozdrawiam Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz