Translate

poniedziałek, 14 listopada 2016

Polowanie w Primarku...




Hej Dziewczyny!!
Oto moje zdobycze z Niedzielnego wypadu do Primarka!!

Mamy tu:
-Chusteczki,które często używam do usuwania zabrudzeń z podkładu,cieni różu z rak lub blatu mojej toaletki.
-Mini gąbeczki do korektora,na testy zobaczymy:)
-Super obrączka na Beautyblender,który od zawsze chciałam mieć ale cena oryginalnego trochę mnie przerażała.
Ale znalazłam zamiennik,mam nadzieje że będzie się spisywał!!
-Super KIELISZEK na pędzle,super wygląda na toaletce:)
-Szczoteczki do maskar,które fajnie będą rozczesywać rzęsy zanim tusz wyschnie-mam taką nadzieje:). Różne kształty porostu WoW.
-Naszyjnik z długich rzemyczków-w tym sezonie bardzo modny i pasujący do zwykłych topów i koszul!!!Fajny efekt:)

W Boot,s skromnie bo tylko pomadka NYX  lingerie kolor bedtime flirt:)






Primark od ostatnich paru lat strasznie się polepszył co do jakości ubrań(mowa tu o tych droższych),ale też co do trendów panujących w danym sezonie!!!
  Ceny w pewnym sensie też moim zdaniem poszły,aż za bardzo do góry!!
 Czy to stylu ubraniowym czy makijażowym!w tym sklepie także można nabyć różnego rodzaju pędzle-słynne SZCZOTKI:)
Niestety ja w swoim asortymencie posiadam już bardzo dużo pędzli i jakoś nie potrzebuje ZARAZIE pędzelków:)Lecz,kto wie może najdzie mnie jakaś -faza na pędzle z PRIMANIEGO:)
Teraz w Primarku można dostać prawie wszystko,za małą cenę.

A wy kupujecie w Primarku w/w rzeczy i jak u was się one sprawdzają??


Pozdrawiam moje czytelniczki,
Misia:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz