Translate

środa, 20 maja 2015

Zakupki miesiąca :)

Hej,
Dzisiaj temat co,każda kobieta lubi -Zakupki!!
Przedstawie wam dziś to co od miesięcy za mną chodziło i.... wreszcie to mam:):)


                      

-Puder Rimmel Stay Matte color 001 Transparent-puder transparentny  ma pozostawić buzię matową przez cały dzień.Ma w sobie naturalne minerały,które pomagają w nie wydzielaniu sebum.
Zobaczymy czy rzeczywiście tak jest?!:)
-Makeup Revolution color Ultra Bronze-o tym bronzerze krążą bardzo dobre opinie i prawie każda blogerka go ma!!
Decyzje o jego kupnie przekonał mnie fakt,iż nie zrobimy sobie nim krzywdy gdy nie mamy wprawy w aplikacji brązera.Ja to zabawę z nakładaniem bronzera zaczęłam niedawno:)Zobaczymy!
-L'Oreal la touche magique Perfect Match color Ivory Beige-rozświetlacz i korektor w pisaku coś nowego niż ten z Collection!!
Chcę spróbować coś innego,przecież lubię testować :P:P:P
-Maybelline Linerefine color 35 White-zwykła kredeczka w kolorze białym na linnie wodną.Szukałam bardzo miękkiej,a ta taka podobno jest.
Mam z Rimmel jest miekka ale nie do końca!!
Zobaczymy jak ta z Maybelline sobie poradzi!

Jestem bardzo ciekawa tego testowania,aż nie mogę podzielić się z wami moimi opiniami i wrażeniami!

Pozdrawiam was cieplutko:)
Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz