Translate

sobota, 18 kwietnia 2015

Zakupki w miesiącu Kwietniu...

Hej Kochani
Dzisiaj krótki post-mianowicie o tym co udało mi się zdobyć w tym miesiącu:)
Zaczynamy!!
                          
                     

Zacznijmy od dwóch wód:
-Miceralnych od Garniera jedna to ta ta różowa do skóry wrażliwej,którą zawsze używam,a druga to niebieska do cery mieszanej i tłustej-wzięłam na wypróbowanie!!Zobaczymy co z tego wyjdzie:)testujemy!!
-Nowośc w  UK Rimmel- OH MY GLOSS! kolor 530 go gloss or go home!!
Jak na razie miałam go na ustach jeden raz i pierwsze wrażenie fantastycznie się trzyma na ustach i fajnie wygląda!!
-Nowość od Rimmel maskara na wzór tej z Lash Sensational- Meybelline
 niestety nie wiem jak działa tamta ale ta Rimmelowską ma taką samą szczoteczkę jak ta z Meybelline---zobaczymy co z tego będzie!!!
-Kolejny produkt to  bronzer z rozświetlaczem od firmy Seventeen Instant Glowe niestety nie wiem jaki to kolorek:(((  (wzięłam na wzór tego rozświetlacza z bobi brown-a kolor Rose)zobaczymy czy podobny w działaniu czy bubel):)
-Nastepna to mój ulubiony produkt z revlonu!!Niestety zgubiłam go gdzieś:(((
Revlon Photoready concealer color 002 light!!
Doskonale maskuje zaczerwienienia i czarne cienie pod oczami!!
Reszta o tym produkcie w recenzjach:)


Miałyście może,któreś z wymienionych prze zemnie produktów?!!
Jak u was się sprawdzały??

Pozdrawiam Was gorąco Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz