Translate

sobota, 20 października 2012

Projekt Denko z Września...


Hej Kochane!!!:)
Biegnę do was z moimi kosmetycznymi ZUŻYCIAMI w miesiącu Wrześniu...
  Moje kosmetyki,które zużyłam w miesiącu wrześniu i pozostałych to są kosmetyki dobrze sprawdzone oraz które u mnie się w 100% sprawdzają.Bardzo trudno mi znaleźć zamienników tych produktów.
Czytałyście o nich w poprzednich projektach denkowych i zakupowych-trochę mniej:D:D
W tym miesiącu daruje sobie wielki opis i ocenę.Napiszę tylko czy kupie lub nie:)
  To przejdźmy do moich zużyć..:)



                                         


-Listerine-Płyn do płukania jamy ustnej-zero alkoholu...
Jestem na Tak.Jest mniej ostry niż jego poprzednik.Ponownie kupię.
-Żel do mycia Palmolive-recenzja  TU Ja jestem na Nie!!
-Krem do rąk Kozie Mleko z ziaji-Jestem na Tak!!Super się wchłania to co lubię i chcę żeby każdy krem do rąk spełniał.{Co do etykietki to mój mąż-oglądał jakiś film i strasznie przeżywał :):)}
-Dezodorant Sure przeciwko białym śladom na czarnych ubraniach!
Zapach Super lecz długo się nie trzyma po jakiś 4 godzinach intensywnego wysiłku nie czuć go wcale!
Co do białych plam to nie ma ich wcale.Nie tak jak u poprzednika-Nivea:(((
Jestem na Tak,kupię ponownie:)
-Ulubieniec od Joanny-Peeling Myjący z pomarańczy...Suuuper kupię ponownie:)))
Uwielbiam te pilingi i chcę wypróbować wszystkie zapachy:)

 Teraz coś dla ciała i włosów:

 -Skrab do Ciała od Fcuk-Nic specjalnego,zapach mdły.Męczyłam się z nim aby go skończyć!!
Sam piling moim zdaniem jest mało ziarnisty.Powinien mieć grubsze ziarenka!!Nie nawilża bardzo skóry-co ja lubię!Inny niż z body shopu,który pozostawia tłustą powłokę na skórze!!
Opakowanie mieści 200 ml produktu.
Nie kupię ponownie:((
-Odżywka od L'OREAL do włosów farbowanych
Zapach cudny bo lekka mięta i na następny dzień utrzymuje się przez cały dzień!!
Co najważniejsze włosy po zastosowaniu tej odżywki są mięciutkie w dotyku nie nastroszone i nie są obciążone.
Konsystencja tej odżywki jest kremowa.Po nałożeniu na włosy nie spływa z nich.Co dla mnie i dla moich włosów jest najważniejsze!!!!
Tubka pojemności 250 ml.
Łatwa aplikacja produktu bezpośrednio na włosy,bez użycia rąk:)
Na 100% kupię ponownie i jestem na TAK..
Kupię gdy skończę moje pozostałe:):):)
-Płyn do kąpieli-zapach róży firmy Avon.
Butla o pojemności 1000 ml co starcza na bardzo długo.Mi starczyło na 4 miesiące!!!
Kupiłam Go tylko dla tego że chciałam mieć bąble w wannie:P
Po wlaniu odrobinki do wanny,cała łazienka pachnie niesamowicie.
Skóra nie jest wysuszona.
A bąbli jest masa:)to co ja uwielbiam:)
Jestem na Tak.
Ogólnie to jest moje skończone 5 opakowanie:)
-Żel do Ciała i włosów dla mężczyzn.Energetyzujący.Podwójne działanie.
Opinia mojego mężczyzny:)
 Nie lubię go!!:) Ja tylko mogę się wypowiedzieć o zapachu-Zajebisty.....:):)
Tubka ma pojemność 250 ml.
Nie kupię Mu go ponownie.


BUBEL ROKU:
Pędzelek do eye-liner-firma Avon.
Masakra po namaczaniu go w jakimkolwiek żelu do kresek,momentalnie kamienieje jego włosie!!!
Można to zauważyć na zamieszczonych prze zemnie fotografiach!!
  Podróż kosz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




To tyle mam nadzieje że się wam przyda moja recenzja:)Krótka zwięzła i na temat!!
Pozdrawiam Misia

1 komentarz: