Translate

środa, 17 października 2012

Moja ulubiona prasa...

Hej !!
Dzisiaj podziele się z wami co znalazłam w mojej ulubionej prasie!
Jak wiecie moja ulubiona prasa to polski miesięcznik JOY i od czasu do czasu kupię angielską prasę IN STYLE albo RED itp. Jak są dołączone jakieś ciekawe dodatki kosmetyczne takie jak benefit ,lancome,the body shop i wiele innych.
  JOY jest typowym miesięcznikiem urodowym.Można w nim znaleźć porady jak się pomalować jakie kosmetyki są popularne i godne polecenia,co na siebie wżyć,co jest teraz na topie dużżżo ciekawych wiadomości



Hasło w Gazetce które stało się moim ulubionym hasłem:)

   Ostatnio w Joy-u natknęłam się na ciekawą reklamę Nivea-kremu!!!:) {fotki pod  spodem:P}
Aż postanowiłam sobie go zakupić.


 A tu jak wspomniałam Angielska gazetka z dodatkami:)-akurat benefit rozświetlacz i próbka podkładziku:



Pozdrawiam Misia

1 komentarz:

  1. Ja nie zakupilam gazet z tymi produktami niestety.
    Jesli jestes zainteresowana zamowieniem branzoletek to daj znac na maila: haniahh@wp.pl

    Pozdrawiam i zycze milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń