Translate

poniedziałek, 3 września 2012

Wrzesień-Szkoła +Nowe ocinki naszych ulubionych seriali:D:D

Hej
Dzisiaj poniedziałek 3go września  i pierwszy dzwonek w szkołach!!A co za tym idzie to to,że zaczynają się nasze ulubione seriale tzn. NOWE ODCINKI!!!
Jestem szczęśliwa:P
Jak każda kobieta uwielbiam seriale!!

Mam kilka ulubionych,a są to:
-Na wspólnej
-M jak miłość
-Prawo Agaty

Także mam swoje ulubione Reality show:
-Kuba Wojewódzki
-Perfekcyjna Pani Domu
-Kuchenne rewolucje
-Mam talent

A w tym roku wchodzą na antenę nowe Reality show oraz nowe Seriale takie jak:
-Mastershef
-Lekarze
-Klinika urody

  Mastesrchef miałam zaszczyt oglądać wczoraj.Jest O.K!Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka.Polecam!!
   Niestety programy które są nowe znając moje życie nie będę mogła oglądać.Nawet nie chcę:)Ponieważ musiała bym siedzieć w domu,aby mieć czas oglądać wszystkie te seriale i nie tylko!!
Nie myście,że oglądam zawsze TE swoje 3 najlepsze.Niestety nie zawsze.Mam bardzo ruchliwe życie:)))
  Wszystkie te programy ,które oglądam są emitowane przez TVN!!

A wy macie swoje ulubione programy??
Zdradzicie tytuły??

 Pozdrawiam Misia

1 komentarz:

  1. o ja tez sie zawsze ciesze ze wracja moje ulubione seriale - bardzo lubie kuchenne rewolucje , must be the music - o i te nowe Mastershef tez mam zamiar ogladac:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń