Translate

wtorek, 28 sierpnia 2012

Ważne wydarzenia przypisane muzyce....

Hej
Już od kilku tygodni chodził mi ten post po głowie:)I wreszcie się udało go zrealizować:)
Wiem że tytuł mojego postu jest dość długi ale może was zainteresuje do przeczytania go!
Więc ZAPRASZAM:)
    Od kiedy pamiętam zawsze w moim życiu była obecna muzyka ,lecz los zdecydował że z nią nie wiąże życia i pracy.Na razie.
  Jak byłam dzieckiem chodziłam na różnego rodzaju tańce,śpiewy i przestawienia.Niestety brak środków zakończyło moją pasje!!
Spokojnie przeniosłam się na TV gdzie na kanałach muzycznych słuchałam muzyki i byłam z nią na czasie-zawsze wiedziałam wszystkie nowości!
 Od tamtej pory to co dzieje się w moim życiu zawsze toważyszy mi jakiś utwór muzyczny,który jest w danym okresie hitem lub utwór który mi się akurat podoba!!
I zapisany zostaje na twardy MÓJ dysk w głowie!!
 Teraz postanowiłam to przelać na papier.
Wypisze kilka moich utworów które przypisał danym zdarzeniom w moim życiu.Nie są te wydarzenia ułożone chronologicznie.
Po prostu wzięłam pod uwagę muzykę;

1.Pierwsza miłość na koloni-utwór---Underneath your  Clothes=> Shakira
2.Ślub-utwór---Powiedz że mnie kochasz=>Ich troje
3.Wyjazd do Angl- utwór---Umbrella=>Rihanna
4.Praca w Anglii-utwór ---I kissed the girl=>Katy Pery  
5.Wakacje w Polsce-utwór---Now You're Gone=>Basshunter
6.Pierwsze randki-utwór---Say It Right=>Nelly Furtado
7.Kłótnie-utwór--- Unfaithful=>Rihanna
8.Wyjazd na Majorkę-wakacje-utwór--- Whistle=>Flo Rida
To tyle co pamiętam z ważnych wydarzeń!!
Co wy sądzicie o takim katalogowaniu????

Pozdrawiam Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz