Translate

wtorek, 3 lipca 2012

Projekt DENKO-Czerwiec!!!

                                                           Hej!!

Nareszcie znalazłam chwilkę,żeby napisać o moich zużyciach w miesiącu czerwcu:D
Ostatnio w mojej pracy bardzo dużo się dzieje i dlatego nie mam czasami czasu na nic.
Dość późno pisze o denku:) no,ale lepiej późno niż wcale:)
 Nie jest tego dużo.Głównie to kosmetyki pielęgnacyjne.
Podzielę się zwami moimi wnioskami  na temat tych kosmetyków!!
                                           
                                                  OTO ONE:

                
To 6 produktów które ostatnio na non stopie używałam.Niestety w śród tych 6 tylko 3 dla mnie są rewelacyjne i na pewno je kupie jak mi czas na to pozwoli :P


Może kilka sów o tych moim zdaniem Najlepszych:

                                
Krem do rąk i paznokci z Ziaji jest doskonały pod względem wchłaniania się i wygładzenia skóry!!!
Uwielbiam ten krem!!!
Krem ten jest stworzony do skóry suchej i skłonnej do zmarszczek-moja tak jest!
Moja skóra jest bardzo wygładzona i czego ja nie nienawidzę w kremach do rąk że pozostawiają efekt lepkości i śliskości !A po mojej ziajce z kozy tego nie ma!!Po prostu rewelka!!!
                               
Lakier do włosów firmy Tresemme trzyma włosy w porządku gdy mamy mocny wiatr i pada deszcz!!
Czemu ten lakier?? Są dwa powody.Po pierwsze to zapach nie mogę,a dokładnie mój nos nie może znieść zapachów-ostrych,duszące takie jak posiadają inne lakiery.Po drugie nie pozostawia na włosach białego nalotu podobnego do łupieżu!!
A dlaczego mała butelka??Odpowiedz jest prosta:Chciałam zobaczyć jak produkt się spisuje i w razie złego spisywania się nie będzie mi szkoda go wyrzucić!
I ten lakier spisuje się na medal!

                                 
Jak wiecie i zdążyłyście mnie poznać jestem ogromną fanką różnego rodzaju skrabów.
Na jego temat nie będę się dużo wypowiadać.Wszystko co chcecie wiedzieć znajdziecie TU


Teraz kilka słów o tych moim zdaniem Buble:

                             
Żel do mycia twarzy od Clean Clear jest okropny!!
Producent nas zapewnia że twarz będzie świeża i promienna przez cały dzień!!Bujda!!
Gdy umyłam rano swoją buźkę po godzinie zaczęła mi się przetłuszczać ale to okropnie!!
Granulki zawarte w żelu świetnie myją i oczyszczają twarz no ale przez godzinę tylko mamy uczucie świeżości!!!
Zapach dla mnie neutralny ani nie cytrynowy ani nijaki!!
Pompka daje nam strasznie dużo produktu na dłoń!!
Po prostu jestem na NIE!!!!
                               
Kolejny skrab do twarzy od Clean clear do stosowania codziennego.
Konsystencja skrawu dość dobra przypomina krem do ciała z niebieskimi granulkami.
Po zastosowaniu nie czuć że to skrab raczej ma się uczucie że nakłada się na buzie krem!!
Nie można powiedzieć że czyści buzię!!
I ma usuwać zaskórniki-bujda.Wręcz je namnaża!!!
To samo z tym produktem jestem na NIE!!!!

                               
Żel do mycia ciała od fcuk.
Do samego żelu nie mam nic.Ładnie pachnie,oczyszcza ciało z zanieczyszczeń,ale mało wydajny i mało się pieni po prostu leci jak woda!!!

Projekt denko od mojego Męża :P:P

                                 
Mój mąż uwielbia wszystkie szampony z Herbala uwielbia ich zapachy i konsystencje i jak dbają o włosy!!
Zawsze muszę mu kupić ten szampon jak mu się skończy!!
Polecam waszym mężom-od mojego męża:D:D:D
  Odkąd zaczął używać elektrycznej maszynki musi mieć zawsze ten balsam do golenia,który neutralizuje podrażnienia spowodowane elektroniczną maszynką!!
Powiem tylko tyle że ten balsam był dołączony do maszynki i gdy się skończył mąż próbował różnych środków,ale nic nie znalazł podobnego!
I po długich dniach szukania pobiegł szybko do sklepu po ten balsam!!!!
I również poleca dla mężczyzn którzy mają elektryczne maszynki używajcie tego balsamu-a  jeśli nie macie mechanicznego wpompowywania żelu do maszynki tak jak mój  maż,to przynajmniej używajcie po goleniu balsamów ale tylko z Nivea-i!!!!

Pozdrawiam Misia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz