Translate

piątek, 6 lipca 2012

Paczuszka z Polskimi produktam

Hej !!
Jakiś tydzień temu uświadomiłam sobie,że kończą mi się powoli Polskie kosmetyki zakupione w Polsce!!Na myśl mi przyszło,że trzeba będzie ponownie zrobić listę i gruntownie zapisać te które trzeba kupić niedługo.
  Po kilku minutach robienia listy i myślenia co naprawdę potrzebuję a bez czego się obejdę wypadło mi z głowy,że w tym roku nie jadę do Polski!!!!!!!!
      Mój kochany mąż wpadł na pomysł pod namową mojej mamy oraz ciągłego mojego gadania-o  Egipcie oraz że chcę jechać gdzieś za granicę koniecznie w tym roku,to na spontanie postanowił że jedziemy na MAJORKĘ!!
Oczywiście że może być ta Majorka może w następnym roku będzie Egipt:p Kto wie??:D
 A więc powracając do kosmetyków postanowiłam zamówić przez internet!!
  I paczuszka dotarła do mnie w 24h myślałam,że będę czekać dłużej ale jednak nie!!
Strasznie się ucieszyłam!
Oto produkty które zamówiłam-dzięki waszym blogom i recenzją oraz mojej namiętnej miłości do skrabów z firmy Joanna.

Tak przyszły do mnie moje kosmetyki:
W takim ogromnym pudle:D

               

                              


           
To są wszystkie moje zakupy:
Prawie same skraby,hehe
            
pierwszy rządek to:
*Pasty do zębów-BLEND-A-MED możecie się śmiać ale TYLKO ich używam i nie mam żadnych problemów z zębami!!I mam wszystkie na swoim miejscu:)))oraz mądrości.Nie zamienię je na żadne inne i chodź miały by kosztować dużo to dam za nie wszystko:)oczywiście przesada:)
*Mleczko po opalaniu z Ziaja i Pentanol specjalnie na Majorkę jak się spalę za bardzo:))))Wolę dmuchać na zimno.
* Szampon do włosów jeden z Barwy a drugi z Joanny są do włosów przetłuszczających się{Barwa} i wzmacniający z tendencją do łupieżu{Joanna}
*Oliwka łagodząca z Joanny-Sensual po zabiegu depilacji.
Ponieważ Ja nie używam golarek do golenia nóg tylko depilatora potrzebuję jakiegoś środka kojącego.Różne basamy oraz oliwka Jonson&Jonson nie spełniają moich oczekiwań po depilacji!
Tę oliwkę sama wyszukałam może będzie oki:)bez żadnych wcześniejszych przeczytanych recenzji:)
*Skraby do Ciała gruszka,kiwi,,grejpfrut,truskawka,żurawina z Joany.{Drugi rząd}

             

Kolejny  drugi rządek to:
*Bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem z Ziaji.Producent zapewnia że preparat zmniejsza nadwrażliwość na światło,wpływa kojąco,łagodzi oznaki zmęczenia,tonizuje oraz wygładza naskórek.
Preparat przeznaczony dla oczu w każdy wieku,lekki i nieperfumowany stworzony do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu.Posiada prowitaminę B5!!!
*Dwa żele do higieny intymniej.Pierwszy w białej mniejszej butelce to kremowy płyn z kwasem askorbinowym przeciw podrażnieniom.miałam z nim styczność już wcześniej jako próbka.Dlatego kupiłam teraz dużą butelkę:)
Drugi to zwykły płyn do higieny int.o zapachu brzoskwini.
Miałam już konwalię i mniszka lekarskiego teraz kolej na brzoskwinię:P
Uwielbiam te płyny!!

           


*Oczywiście nie zapomniałam o moim Mężusiu:):)Za jego dobrocie:)
Kupiłam mu żel do mycia energetyzujący z szamponem z Bielendy
Jakoś tylko ten produkt do mnie przemówił z całej oferty sklepu!
Ma przyjemny zapach.
Zobaczymy jak oceni ten produkt!



Pozdrawiam Misia

1 komentarz:

  1. Z jakiej stronki korzystasz,zeby zamowic kosmetyki Polskie:) Zakupki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń