Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Zakupy miesiąc Kwiecień...

Hej!!
Obecnie jeszcze jestem w trakcie testowania tych produktów,w najbliższych dniach postaram się napisać recenzje o nich!!
 To moje zakupy w miesiącu kwiecień wyglądają tak:

PIELĘGNACJA
:


Odżywka do włosów suchych i farbowanych.Nowość firmy L'Oreal
Ochrania kolor i nawilża je!
Na razie mogę powiedzieć tyle że żeczywiście włosy po tej odzywce są bardzo lśniące i pachną niesamowicie miętowo-nawet mój mąż to zauważył:P:Pa przede wszystkim są lekko
uniesione i puszyste.
Oczywiście bez przesady nie są nastroszone co uwielbiam w tej odżywce!

  

Ten produkt został zakupiony przez zemnie przez pomyłkę,ale jestem miło zaskoczona:)
Jest to tonik do skóry wrażliwej,który łagodzi i tonizuje.
  Co na razie zauważyłam,że rzeczywiście łagodzi zaczerwienione miejsca mojej skóry na buzi i też tonizuje lecz to tonizowanie u mnie trwa nie więcej niż 3 godziny!!
Ja niestety mam typ skóry mieszanej z tendencją do przetłuszczania się czasem więcej lub mniej zależy od pory roku!!
Co jest dobre to zauważyłam,że nie pachnie alkoholem!!
producent umieścił na butelce iż produkt nie posiada w sobie alkoholu nie jest sztucznie perfumowany i nie ma barwników!



Ta myjka-szczotka już od kilku miesięcy chodziła za mną od kilku miesięcy.:)
I wreszcie ją kupiłam:)
Jest niesamowita do mycia pleców i delikatna.
Gąbka to naturalna gąbka z morza.
Złuszcza skórę,a za razem pielęgnuje.
Polecam :)

KOSMETYKI KOLOROWE:

Cienie do powiek firmy L'Oreal kolor Honey Brown:
Jeszcze nic nie mogę o nich powiedzieć ponieważ nie wykonałam nimi żadnego makijażu.
Obiecuje,że w kolejnym poście zrobię makijaż wykonany nimi:

 






Dwa błyszczyki firmy Avon:
-na samej górze to kolor plump peach
-na dole to kolor pink for life

Co mogę powiedzieć na razie to tyle,iż po nałożeniu na usta mamy efekt mrożenia
Trzyma się dość krótko jakieś 2 godzinki i trzeba co chwilę poprawiać usta.

NARZĘDZIA-AKCESORIA DO MAKIJAŻU :p:p



 

Pędzle REAL TECHNIQUES by Samantha Chapman.
Pędzelki bardzo delikatne w dotyku pięknie rozprowadzają produkt czy to cienie czy puder oraz róż.
Fioletowe rączki pędzelków to edycja do wykonywania makijażu oczu.
Są bardzo delikatne dla oczu-moje oczy są bardzo wrażliwe i trzeba dla nich specjalnego dotyku.
Po użyciu ich nie mam zaczerwienień ani podrażnień co czasami po innych pędzelkach występowały u mnie.
Złota rączka pędzla to edycja do twarzy. Ja posiadam ten jeden i jest on przeznaczony do pudru.
 Ja czasami używam go do bronzera oraz do pudru a nawet do różu.


Przepraszam że dopiero teraz ale jakoś nie miała czasu na nic.
Dużo się działo u mnie:)

Pozdrawiam Misia:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz