Translate

środa, 16 maja 2012

Kosmetyki do pielęgnacji włosów.

Hej!
Dziś kolejna notka z serii kosmetyki do pielęgnacji.
 Tym razem to preparaty które Misia używa do pielęgnacji swoich krótkich  już włosów :P
Obecnie posiadam  trzy rodzaje szamponów
 -Pierwszy to Kerastase do włosów z tendencja do wypadania
 -Drugi to szampon ziołowy z firmy Barwa-Skrzyp polny:to samo co pierwszy do problemu wypadania włosów
 -Trzeci to Head and Shoulders przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się
Kolejne produkty to dwie odżywki w spreju z firmy Schwarzkopf-Glisskur
-pierwsza na zdjęciu w butelce białej to odżywka która posiada w sobie 19 składników.Pomagają one naprawić włos na zewnątrz i wewnątrz.
-druga w czerwonej butelce to odżywka która pomaga utrzymać długo kolor włosom farbowanym oraz też odrzywia je dogłębnie i daje im blask
 Ostatni produkt to serum z firmy Boots-Expert heat protection taming serum  pomagający przy prostowaniu włosów,aby ciepło płynące z prostownicy nie powodowało niszczenie włosa.

Szampon Kerastase i ziołowy firmy Barwa to produkty,które rzeczywiście pomogły moim włosom i wzmocnił je.Przestały wypadać w ogromnej ilości i ich kondycja poprawiła się.
Jestem z nich bardzo zadowolona i poleca je każdemu,który boryka się z wypadającymi włosami.
   Head and Shoulders używam tylko w tedy kiedy odczuwam swędzenie głowy lub widzę powracający łupież.
Ten produkt jest bardzo mocnym środkiem na łupież.
 Jakiś czas temu tylko myłam nim głowę i przez cały czas.I doprowadziłam do tego,że włosy zaczęły mi strasznie wypadać.
Nie należy z nim przesadzać

Odżywki Glisskur są to odżywki w spreju bez spłukiwania.
 Co do działania to rzeczywiście włosy pięknie pachną,włosy mniej są zniszczone po użyciu suszarki czy bądź prostownicy lub lokówki.
Końcówki są nie rozdwojone a włosy błyszczące.
Pełna ochrona włosa.Tak po za tym to używam ich 3 lata.

Serum Expert heat protection taming  jest to produkt,który używam od kilku miesięcy dość dobry.
Konsystencja olejku do włosów,miły zapach nie drażniący nosa.Jak nie które produkty z salonów fryzjerskich.
Po zastosowaniu jego włosy nie przetłuszczają się.
Co do działania to porównać można do odżywek Glisskur.

Jestem bardzo zadowolona z moich produktów do włosów oraz ich działania.
Nie zamierzam ich na razie zmienić na coś innego.


Jak to kobieta ciekawi mnie wszystko i chcę próbować nowych produktów.


Pozdrawiam Misia

1 komentarz:

  1. ja bardzo lubię odżywki z Gliss kurka, chodź bo dłuższym stosowaniu moje włosy zaczynają się chyba po nich przetłuszczać :(

    OdpowiedzUsuń