Translate

wtorek, 17 lutego 2015

14 Luty...Zakupki w tym dniu...


Hej Wszystkim czytelnikom!!
Dzisiaj expresowy post...O za kupkach moich ostatnich...


*Znalazłam wreszcie mój Garnier B.B który tak długo szukałam:)Kolor Light.
*Nowość w sklepach,MaxfactorX róż w kremie ja kupiłam w kolorze 15 seductive pink.
*Korektor  Illuminating Touch Brightening w pędzelku od  Collections kolor  natural 2.
   Dlaczego go kupiłam,bo strasznie chciałam spróbować korektora rozjaśniającego z pędzelkiem.
   Dlaczego firma Collection,bo już posiadam już jeden podobny z tej firmy i jest dobry.
*Nowość od sióstr Sam i Nic pędzelek służący do konturowania twarzy oraz do różu.Nowa seria
   Real Techniques.
*Cień od M.A.C. electric cool eye shadow kolor Gilded Thrill.
  Dość długo go szukałam bo okazało się że to elimitowana edycja i przestali ja mieć w sklepach!
  Więc po długich poszukiwaniach na stronach internetowych udało mi się go dostać!!
*M.A.C. rozświetlasz kolor Soft Gentle
  Długo wyczekiwany,ale wreszcie Go mam!!!:):):)

Dajcie znać czy miałyście,któryś z tych produktów i czy u was się sprawdził??

Pozdrawiam Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz