Translate

sobota, 18 października 2014

Zdobycze z Polski:)

Hej Kochani!!
Dzisiaj Zdobycze z Polski!
  Zakupy w Polsce głównie opierały się na pielęgnacji i aptecznej pielęgnacji:)
Też nabyłam kilka akcesoriów do make up u:)
Najbardziej jestem zadowolona z kremów przeznaczonych do nawilżenia i ochrony  mojej buzi przed oznakami starzenia.
Zapraszam do fotek:)

Apteczna strona:



 Tutaj dwie torby zakupów z pielęgnacji:

Tutaj pielęgnacja od Ziaja:)

                              
 Nowości do wypróbowania:):):):)Jak ja to lubię:):)


W sklepach Ziaji--można dostać duuuużo próbek:)

Moje stare-dobre:)

Zakupy w ROSSMANN:


 Szare mydełko do czyszczenia pędzelków i nie tylko!!

 Inglot:)Tylko dwie rzeczy,ale jakie przydatne:)

 Pędzelki z Sephory:)



Pozdrawiam Misia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz