Translate

wtorek, 4 czerwca 2013

Łupy z Polski:)

Hej Kochane:)
Dawno mnie tu nie było:)
Trochę dzieje się u mnie i dlatego nie mam czasu na Bloga:)

Nie obiecuje:),że będę częściej.ale postaram się:):):)

Zaczynamy:
Niedawno byłam w Polsce.No wiecie okres komunijny:)
A o to co z sobą przywiozłam:)

Krok pierwszy:kolorówki:
)





Tą część zakupiłam w Sephpre:P
Kredki do lini wodnej oraz jako eye liner.Kolory to:35 romantic  comedy,30 eccentric diva,22indulge yourself.{Marka kredek to Sephora}
Dwa pędzle:
-duży do pudru mineralnego i też do różu
-mały do korektora
{Marka Sephora}
Ostatni produkt to rozświetlacz w kamieniu.
Kupiłam go ponieważ nie mogłam znaleźć z Essence.Dlatego postanowiłam kupić ten.

I czym byłam bardzo zaskoczona to próbką żelu do mycia ciała 150 ml!Wow!!!I próbką normalnych rozmiarów podkładu marki Sephora:P


Kolejny sklep który odwiedziłam to Douglas!
Tam natomiast zakupiłam:
Kilka cieni z Essense i Inglota:)
oraz Catrice zestaw do brwi.




Kolorki cieni to:Zacznę od samej góry
                   Essence 3D kolor 03  Irreslstible this love
                   Essence kolor 68 Strawberry ice cream
                   Inglot M3 Double Sparkle
                   Inglot 78 Sprint Superstar
Co na tą chwilę mogę się wypowiedzieć o tych cieniach??
Na razie to to iż są bardzo pigmentowane i to że takich kolorków nie posiadam w swojej kosmetyczce oraz że udalo mi sie je zdobyć na promocji :P

I oczywiście próbki:)
tym razem wersje mniejsze:)
A są to Clarins krem do ciała liftingujący poprawia wygląd skóry po ciaży i po ostrym chudnięciu
kolejny to też Clarins krem pod oczy :)


A wy jak spędziłyście majowe weekendy???

Pozdrawiam Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz