Translate

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Testowanie B.B. od Maybelline

Hej!!

Ostatnio pod lupę wziełam krem BB od Maybelline..
Miałam go przetestować w trudnych warunkach czyli na moich wakacjach Majorkowych:)Niestety nie udało się:(ale nic ,nadrobiłam w UK:))
Krem BB od Maybellina jest dosyć dobry.
Nie miałam po nim żadnych uczuleń też nic mi po nim nie wyskoczyło!!
Skóra naprawdę jest świeża.Nie zatyka porów-moich:)
Nie jest tłusty.
Posiada faktor-Spf 30.
Ogólnie Jestem zadowolona z tego kremo-podkładu z Maybelline.Mam tylko małe ALE co do skóry ze skłonnością do świecenia.Po 4 godzinach noszenia zaczyna moja twarz się strasznie świecić!!!Czego bardzo nie lubię i ciągle z tym walczę:)oraz szukam idealnego produktu do buzi eliminującego efekt świecenia(żel do mycia twarzy,podkład,krem).
To jest moja mała recenzja.
Krótka zwięzła i na temat:)
To są moje próbki,które dostałam od Maybelline:
Przed:

                                 


    Po:
                  

                                

                               

Pozdrawiam miłego wieczoru:)


Misia

2 komentarze:

  1. Jeżeli szukasz dobrego pudru, który nie podkreśla suchych (ani żadnych ;P) skórek to polecam ci po prostu skrobię ziemniaczaną. Jak się nią maźnę rano (7-8) to w okolicach 10 wieczorem nadal jest

    OdpowiedzUsuń