Translate

sobota, 18 sierpnia 2012

Powrót z Wakacji!

Hej
Wreszcie dziś mam chwilkę czasu,żeby coś wam skrobnąć na Moim blogu:):)
A że wstałam dziś o 7 to mam duuuużo czasu:) i nikt mi nie przeszkadza-chodzi głównie o mojego męża :P:P Żarcik:P
   Jak pamiętacie byłam na Majorce.Wakacje zaliczam w tym miejscu do bardzo ale to bardzo udanych!!
Pogoda cały czas,mówię o słońcu:)Nie muszę się martwić o nic!!
Codziennie piaseczek i morze,a jak morze wydaje się dla nas za słone to korzystamy z hotelowego basenu!!
Żyć nie umierać!!!
Co do zwiedzania to Majorka nie jest takim miejscem!!Jest to miejsce rozrywki i odpoczynku.Ja osobiście może zaliczyłam dwie wycieczki,ale to nie były typowe wycieczki-raczej takie krajobrazowe.
POLECAM!!!!
Może następnym razem znowu tam pojedziemy!!!

O TO KILKA ZDJĘĆ:







Pozdrawiam Misia

2 komentarze:

  1. Miło mi, że pomogłam. U mnie się sprawdza i jest naprawdę wydajny ( u mnie). Ja go mam od chyba kwietnia a teraz jest sierpień. Jeszcze żaden szampon u mnie tyle nie wytrzymał, a ja włosy muszę myć codziennie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zapachy się nie utrzymują na włosach, ale mojej mamie długo pachniały.

      Usuń