Translate

niedziela, 15 lipca 2012

Hity na gorące imprezy+Nowe teledyski!

Już od ponad tygodnia marzy mi się fajowa impreza z dobrymi hitami muzycznymi!!
Także rozmyślam o kolejnej notce dla was związanej na temat muzyki,wakacji i dobrej zabawie!
A oto kilka moich kawałków na udaną imprezę na te wysokie upały co są w Polsce:
Ja to mogę pomarzyć zarazie:(
This is love-Will.i.am Eva Simons
Amnesia-Ian Carey
Flo Rida-Whistle
Maroon 5-Payhone
I moja najlepsza troszkę mocna techniawka:)
Nie wiem czy pamiętacie taki kawałek Save the World w teledysku występują psy,które pomagają ludziom-też dobry kawałek!To też ten sam wykonawca!!!
Swedish house mafia-Greyhound

Już starsze i może zapomniane,ale dla mnie wciąż bardzo dobre na imprezkę:
I znowu
Robert M &Dirty Rush-Super bomb
Robert M-All day all night
Remady ft.Manu-L-Save your heart
Dan Balan-Chico Bomb
Kalwi &Remi-Explosion
Benassi Bros-Hit my heart

Mam dla was dwie nowości:
Katy Perry
Wisin&Yandel-Fallow the Leader ft.Jennifer Lopez
Robert M-Kiss the sky

Jak wam się podoba lista,którą przygotowałam dla was??
Pozdrawiam Misia:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz