Translate

niedziela, 24 czerwca 2012

Jak czyszczę moje pędzelki-narzędzia:D


Hej
Nowy pościk który mi przyszedł do głowy i każda z dziewczyn na swoim blogu go ma to:pielęgnacja narzędzi do makijażu czyli jak dbam o swoje pędzelki:)
W swoje kolekcji nie mam dużo pędzli.
Te które mam wystarczają mi i są to te upragnione i polecane przez dziewczyny z Yutuba!!
Przejdźmy do pielęgnacji:

To moja mała kolekcja:)

                            

            


1.
Wybrałam najbrudniejsze pędzelki do prania:
                           
Głównie posiadam w swojej małej kolekcji pędzle z firmy Maestro.
                         

2.
Do swojej pielęgnacji używam szamponu dla dzieci firmy Johnson&Johnson oraz zwykłych papierowych ręczników.

              

3.
Do umywalki nalewam wody,musi być letnia!

            

4.
Na rękę nalewam niewielką ilość szamponu i wcieram Go w pędzelki-ta ilość powinna wystarczyć na wszystkie pędzle,które muszę umyć.


                         
          
po 5 min.wcierania płukam je w naszej umywalce-tak żeby nie zamaczać końca srebrnej oprawki!!!!

5.
Po kąpieli kładziemy nasze pędzelki na ręcznik i przenoszę do pokoju.

           

6.
Na podłodze rozkładam kawałek ręcznika papierowego.

   Bierzemy pędzelek i udajemy że malujemy po nim.W ten sposób pozbywamy się większej ilości wody.

         
7.
Końcowa czynność to zawijam moje pędzelki w papierowy ręcznik.W takiej formie zostają do następnego dnia.

         

A jakie są wasze metody na pielęgnacje waszych skarbów jakimi są pędzelki :D:D:D


Pozdrawiam Misia

2 komentarze:

  1. hmmmm a czy ten papierowy recznik pomaga w ich utrzymaniu nie rozczapierzają sie dzieki temu?

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to masz racje ale też wysychają.
    Bo gdy je zawijam to są jeszcze mokre:P

    OdpowiedzUsuń