Translate

wtorek, 1 maja 2012

Projekt DENKO....

Wolny dzień-Nareszcie mogę coś napisać!!
  Przectawie kilka produktów,które obecnie skończyłam używać.Używałam ich codziennie i teraz mogę co nieco się wypowiedzieć.
   Podzieliłam je na dwie grupy te słabe i te których na pewno nie kupie.
 Na pierwszy ogień te które moim skromnym zdaniem,są nic nie warte i nie zamierzam ich ponownie kupić
O to one:

                    

O tym produkcie pisałam w notce o produktach do Pielęgnacji Ciała to powtórzę,
Żel antycellulitowy firmy NIVEA.GOOD-BY CELLULITE.
Zapach troszkę mdły.Konsystencja żelu-kolor jasno niebieski.Po zastosowaniu mamy efekt chłodzenia,ciało troszkę wydaje się lepkie w tych okolicach gdzie był zastosowany.
Nie zauważyłam dużego efektu redukcji celulitu.
Ocena 3.

                     
Ten produkt troszkę z innej beczki:)
Tabletki  Skrzypo-vita,ten produkt farmaceutyczny używałam dość długo bo aż 2 lata.
I nic,ani jednego uratowanego włoska!!!
  Od ponad właśnie 2 lat borykałam się z wypadającymi włosami,wypadało ich mi mnóstwo.Postanowiłam kupić w Polskiej aptece właśnie ten preparat.
 Czytałam na jego temat w necie mnóstwo opinii.
   No,ale prawda jest taka że mi w ogóle nie pomugł.KICHA!!
Co do paznokci i skóry to też NIC-KICHA!!!Zero reakcji!!!

                     

Muszę się powtórzyć:P:P:P
Żel myjący Clean and Clear  zapach-dla mnie śmierdzi kremem naturalnym i plastikiem,źle usuwa zanieczyszczenia nawet makijaż.Twarz po zastosowaniu bardzo się świeci.Na opakowaniu producent napisał,że nadaje skórze energii-co jest nieprawda po kilku godzinach skóra się potwornie świeci!!!
Granulki które są w tym produkcie dla mnie za miękkie!!



Teraz produkty które są dla mnie wszystkim.Na pewno je kupie jaszcze raz.Są to produkty bez których nie mogę żyć:)I często je używam.
O to one:



                      
Szampon firmy K'ERASTASE do włosów z tendencją do wypadania.
Prawde mówiąc nie byłam za tym szamponem,a dokładnie za jego działaniem.Lecz postanowiłam wypróbować.
Szukałam długo jakiegoś środka,żeby mi pomugł z tym wypadaniem.
     Szamponik naprawdę zmniejszył wypadanie włosów,ładnie pachnie,wydajn.Cena troszkę za wysoka,ale co się nie robi żeby mieć włosy:P:P:P:P:P:P:P:P:P{15.90 funta}
 Obecnie zaczynam już drugą butelkę!!
POLECAM!

                           
Drugi szamponik Ziołowy z firmy BAWA mniej efektowny ale coś tam działa.
Po skończeniu K'ERASTASE postanowiłam kupić coś Polskiego-ziołowego i na mój problem oczywiście!!I znlazłam!!
Działa dobrze ,mniej wypada ale lepiej działał poprzednik,pachnie ziołami-miętą trochę,wydajny.Cena przyjazna kieszeni,bo 3.50 zł
                        
                         
Ja jestem miłośniczką skrabów różnego rodzaju!!!
Ten z Body shopu o zapachu cytryny jest boski!!
Zostawia na skórze miły efekt balsamu skóra nie jest wysuszona ani podrażniona po jego zastosowaniu!!!
Ta wersja jest mini.
Wolałam mniejszą kupić w razie jakby się okazała beznadziejna.Po skończeniu na pewno kupię większą.
Cena to około 3.50 funta.


To tyle z moich produktów denkowych:P
Znalazłam Hity i Kityoraz podzieliłam się z wami moją  opinią na ich temat!!

Pozdrawiam Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz