Translate

sobota, 7 kwietnia 2012

Dieta i nowa gra....

Hej!!
Chciałam się podzielić z wami nową grą,którą odkryłam przez przypadek.
 Ja ogólnie lubię czasem sobie zagrać na PS3 w różne gry.
Posiadam kilka gier w które od czasu do czasu zagram.
  Gdy wiosna się zbliża wielkimi krokami nagle wszyscy chcą zgóbić swoje kilogramy,które zgromadzili przez zimę.
   Gra nosi nazwę Active 2.
Gra pomaga zgubić kilogramy.Mamy własnego trenera i oczywiście ćwiczymy w zaciszu domowym przed telewizorem,bez wychodzenia na dwór.
Active 2 pozwala na opracowaniu programu treningowego w zależności od tego, nad którymi partiami ciała użytkownik chce popracować i jak wiele czasu pragnie przeznaczyć codziennie na ćwiczenia.Nowością wprowadzoną przez producentów wraz z Active 2 jest system Total Body Tracking, łączący funkcje monitora pracy serca i urządzenia śledzącego ruchy ciała. Dodatkowo, użytkownicy programu będą mogli dzielić się swoimi osiągnięciami ze społecznością gry na EA SPORTS Active 2 Online. Do nośnika z programem dołączone są kontrolery ruchu w postaci opasek zakładanych na rękę i nogę oraz urządzenie do monitorowania pracy serca.
      Moja kolejna ulubiona gra to Skylanders.
To kontynuacja dawnej gry Spyro.
Fabuła gry skupia się wokół odwiecznej  walki dobra ze złem.
   Ogólnie gra posiada tzn.Portal Mocy na którym stawiamy figurki,na których zapisywane są dane mi.jak mocna jest postać oraz jakie ma osiągnięcia.
gra ta współpracuje ze wszystkimi wiodącymi platformami.Gracze mogą przenosić się do świata Skylanders i nie tylko na swojej konsoli w domu.
Do uruchomienia postaci na Portalu mocy kolegi wystarczy własna figurka jednego ze skylandersów.
Gra jest możliwa nawet jeśli typ konsoli jest inny.Nie musisz się martwić czy kolega ma taką samą konsolę czy inna.
    Warto zainwestować i poświęcić czas grając w nią!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Misia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz